torsdag 11 augusti 2011

Tankar




Idag är det torsdag och denna veckan är snart slut. Tankar för nästa vecka är ganska blandade, kommer det bli bra dåligt eller hur kommer det bli att börja 3an?? Jag börjar 3an, jag har inte fattat de själv riktigt än. Sista året i skolan, detta va mitt sista sommarlov sedan måste jag ge mig ut i vuxenlivet. Alla säger alltid att allvaret börjar när man tar studenten, det är då man ska ha ett jobb och tjäna egna pengar. Vad ska jag ens göra efter gymnasiet, jag orkar nog inte läsa vidare jag vet inte ens vad jag vill bli? Jag vet egentligen ingenting om vad jag ska göra, men det är 1 år kvar då hinner jag tänka lite iaf, eller? Jag orkar inte skolan och vill inte tillbaka men det ät bara till att hålla ut den sista tiden och göra de till den bästa, försöka iaf! Mitt schema ser inte jätte roligt ut heller! Blääääää!



Idag har jag städat min bil, ja jag har fått en bil.. De e inte dåligt, bara körkortet kvar men de kommer i slutet av månaden :) Imorgon är det fredag och jag ska vara med Johan, vi ska äta god mat och ha det mysigt sista helgen innan jag går tillbaka till skolan.. Jag har skrivit ner massa låtar som jag gillar som Johan ska spela för mig, det bästa som finns e att ha en kille som kan spela gitarr och sjunga, ÄLSKAR DE!



Nu vet jag inte vad som händer, får sätta på en film eller kanske kolla The Oc.
Puuusss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar