måndag 22 augusti 2011

happy!

Kom precis hem, har varit på coop och handlat med mamma. Köpte cola till mig själv och lite glass och choklad till min sjuka pojkvän, åkte och lämnade de och hämtade mina skor som jag glömde där igår. Jag tycker om att ta hand om min älskling när han är sjuk så imorgon tänkte jag vara snäll och gå och handla mat och de han behöver nu när Ninni och Holger inte är hemma så hjälper jag honom med de och tar hand om honom när han är sjuk :)
NU när jag va borta så fick jag även ett sms av posten och min maskerad dräkt är på väg till mig nu :D så nu är den snart här! Har även idag köpt knästrumpor som jag ska ha till sedan köpte jak en svart kavaj som jag har velat ha jätte länge och även en korsring. Så idag är jag riktigt nöjd och glad, jag får sova länge imorgon också börjar 12.40 imorgon så härligt!

Nu är det Svenska Hollywoodfruar på tv första avsnittet, så vi hörs imorgon pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar