onsdag 17 augusti 2011

Andra skoldagen!


Idag va vi i skolan vid 9, de vi gjorde va inte ens värt att gå till skolan för.. Vi fick göra charader på olika filmer så skulle dom andra grupperna gissa vilka filmer de va, de va så jävla meningslöst och att lärarna verkligen tyckte de va jätte roligt och tog det jätte seriöst. Sedan vid 1 så va vi på bio kommer dock inte ihåg vad filmen hette men den va la okej, inte den bästa jag sett men den funka.

Nu är jag hemma, fick gå hem från bussen idag och de va la sådär men någon infektion i benet som gör bajsigt ont!!! Nu ligger jag i sängen och tar det lite lugnt har kollat upp mitt schema nu också och det ser inte ut som de jag lagt upp tidigare utan nu har jag kollat upp mitt individuella schema.

.

Idag är det match, men idag börjar den lite senare än va den brukar den börjar vid 11 ikväll, så jag får se om jag kan hålla mig vaken men de ska nog gå. HEEEJA BARCELONA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar