söndag 21 augusti 2011

Min helg!

Jag kan ju börja med att säga att min helg har varit jätte bra, verkligen haft det jätte trevligt!
Det började med fredagen, Johans mormors kusin Britt från England va här med sina barn för att förenkla allt så säger vi bara Johans släkt från England va här i helgen. Dom kom hit till kungsbacka i fredags eft6er att ha rest sunt i här i Sverige. Dom kom till Johan runt halv 5 ställde sina väskor på rummet och satt och prata lite. Senare på kvällen vid kanske 7 så började kräftskivan de va jätte trevligt vi sjöng visor och hade de bra, efter vi ätit och så, så blev det sing star, alla sjäng lite till och med jag :) de va jätte kul iaf! Efter som att de bodde i Johans hus i helgen så fick vi sova någon annan stans, så Jag, Johan, Ninni och Holger åkte till välen (sommarstugan ) och sov där, och de va super mysigt!

Lördagen åkte vi tillbaka hem till Johan för då skulle vi ta med dom och visa runt lite här i kungsbacka, fjärås och åsa. Jag och Johan stannade hemma för Johan skulle repa och gymma så vi va kvar. Sov, kollade på tv och sedan när Johan gick och gymma så hjälpte jag Jan och Mari för att förbereda grillkvällen, så vi dukade och fixade. Sedan vi 7 så kom alla bort till familjen Borstrand och denna kvällen spenderade vi där. Åt god mat och satt och pratade, hade verkligen jätte trevligt fick god efterrätt och trevligt sällskap :)
Vid halv 1 kanske så sa vi hejdå till alla och önskade dom en trevlig resa hem till England, sedan åkte vi tillbaka till välen.

Med korta ord så kan jag säga att min helg har varit jätte roligt, mycket trevlig och spännande, något jag verkligen vill göra igen :)
Just nu ligger jag i min säng och förbereder mig på en jätte jobbig dag i skolan imorgon, sovmorgon till 12 har 1 lektion och sedan sluter jag ;) haha känns väldigt ovärt menmen. det blir ingen lång dag iaf och jag får sova längre.

Ha det bra, pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar