torsdag 18 augusti 2011


Har varit hemma idag och vilat upp mitt ben, det känns faktiskt bättre i benet nu jag haltar inte lika mycket nu så de e skönt. Jag har legat i sängen i stort sätt hela dagen, kollat på Jersey Shore är på säsong 2 nu. Programmet kan ju diskuteras om de e bra eller dåligt, jag tycker de e bra de e roligt att kolla på :)
Jag har också tvättat kläder har nu satt på min andra maskin med tvätt, känner mig riktigt duktig nu!!

Nu är jag lite nervös inför morgon dagen, min pojkvän Johan har släkt i England och dom är i Sverige nu och imorgon ska vi ha kräftskiva tillsammans med dom.. Jag blir jätte nervös för jag är så obekväm när det gäller att prata engelska, tycker verkligen att det är jätte jobbigt när det väl kommer till kritan. Men grejen är ju den att jag kan engelska men jag blir så nervös för att säga fel och då blir allt fel ist.. Det hade vart mycket lättare om man skulle sjunga för de funkar iaf bra, hehe...



Jag som inte ens gillar skaldjur, vad ska jag äta haha.. Jag har smakat på kräftor 1 gång tror jag och det är verkligen inget för mig. Djur från havet överhuvudtaget vissa fisksorter går bra typ som lax och torsk men allt annat, BLÄÄÄ!
Innan kräftskivan imorgon har jag skola men jag slutar runt 11, fredagar är jätte korta dagar i skolan det är ganska skönt för vem vill gå länge en fredag???!
Så efter skolan åker jag hem, duschar, packar och fixar lite för jag sover i Johans sommarstuga i Askim imorgon det ska bli jätte mysigt älskar de söta lilla huset så sött :)

Kan hända att jag skriver lite mer sedan
PUUUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar