tisdag 16 augusti 2011

Nu börjar de!

Som sagt så va de första skoldagen idag efter de på tok för korta sommarlovet, började dagen kvart över 11 och slutade vid 1 kanske.. Även om vi inte va i skolan så länge så va de ändå jobbigt att vara tillbaka, fick verkligen ont i magen när jag gick in på skolan och så ska de inte kännas! Nu e de bara till att kämpa de sista 177 skoldagarna eller hur många de nu va, men rätt säker på att de va 177 dagar kvar.
Efter jag va i skolan idag så gick jag till kungsmässan och mötte upp Sara och Amanda, vi åt på Linnéas och shoppa lite. De jag fick med mig hem va 2 stycken Bhar, faktiskt jätte nöjd med dom speciellt den vit den satt jätte bra så är jätte nöjd, underkläder e nog de jag tycker är roligast att köpa dom e så söta..
Nu snart ska jag ät donken, Jonas köper de på väg hem från jobbet ibland får man vara lite onyttig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar