onsdag 21 september 2011

sömnlösa nätter e inte roligt!

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, somnat och vaknat typ 3 gånger. När jag verkligen somnade så va de vid halv 5 kanske. Idag tänker jag inte gå till skolan, vi har en lektion klockan 8.25 sedan har vi håltimma och sista lektionen börjar klockan 3 att sitta i skolan så länge och vänta på en lektion tycker jag är lite onödigt, jag har iaf skickat in mina bilder så jag har faktiskt gjort min "läxa"..

Imorgon är det äntligen fredag, vi har skolfoto vilket jag inte tycker e så kul. Det roliga börjar senare på dagen då jag ska vara med Johan, saknar honom!

Men nu ska jag nog försöka sova lite till, för jag har verkligen inte sovit 10 timmar utan kanske bara hälften.
Så jag får väl se om jag somnar nu, hoppas på de iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar