söndag 4 september 2011

Något jag inte trodde!





I torsdags skaffade jag ett gymkort, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra men nu börjar jag träna på riktigt. Va där i torsdags med Johan sedan 1 dag ledig så igår va vi där igen och körde. Lite träningsverk har jag allt men de e bara skönt för då vet jag att jag har varit duktig iaf :) När vi kom hem från gymmet igår så lagade vi mat Johan hjälpte till lite, det blev pommes och kyckling mycket gott blev det sedan kollade vi på film och myste. Hade en jätte bra dag igår men det brukar vara bra dagar när jag är med J. 
Sov där och åkte hem vid 1 eller 2 idag, satte mig vid Rolfsån lite och tänkte, ibland har jag för många tankar och behöver rensa dom lite så de gjorde jag i 1 timma eller 2, mycket avslappnade va de!
Vid halv 4 så åkte jag in till gymmet och va faktiskt där själv idag, sprang lite och lite mer :)

Nu har jag duschat och väntar på mat, har även lagt i en tvätt och ska sätta mig och kolla på Entourage!
Imorgon blir det skola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar