tisdag 20 september 2011

FÖR TIDIGT...

Igår i skolan så va vi och testade och beställde våra studentmössor.. Aaaaaaaaaahh, det känns som det är för tidigt för de jag menar jag har inte ens förstått att jag går sista året på gymnasiet än. Det känns inte som att det är min tur än.. Men jag fyllde iaf i storlek vilken färg jag ville ha på stenen och vilken sorts studentmössa jag ville ha, jag tog guldpaketet, en rosa sten och en rosa strimma (klart att jag valde rosa)!

Men nu när jag låg hemma så tänkte jag ju på balen och balkänning, så jag har legat och kollat på klänningar. Jag vill att min klänning ska vara enkel det ska inte vara världens prinsessklänning utan en fin enkel klänning, inte för mycket "krimskrams" på!! 

Jag hittade en klänning som jag fastnade vid, den är inte för mycket 
den är enkel och fin, och faller fint som jag vill att den ska göra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar