måndag 5 september 2011

Måndag igen!

Seg dag, jag skulle egentligen ha börjat 8.25, men den lektionen behövde vi inte gå på för vi kunde jobba självständigt, de va foto lektionen. Vid 10 skulle vi haft kulturhistoria men de hade vi inte heller, så jag va i skolan på tok för tidigt, började vid 12 och hade en lektion...... Så störande att sitta i skolan så länge och bara vänta. Efter skolan gick jag och Sara till kungsmässan mötte upp becka, sedan gick vi och åt. Nu är jag hemma har kollat på en film Easy A,  den va faktiskt bra bättre än vad jag trodde :) 
Nu är det en kvart kvar tills att Idol börjar, missade gårdagens program så får börja kolla idag ist, försöka hålla mig vaken denna gång.

Imorgon är det en bra dag, börjar skolan 12.40 och slutar 13.45 så jag klagar inte.
Har även 20 månader med världens bästa kille, kan inte bli bättre än va de e när jag är med dig.
Älskar dig Johan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar