tisdag 15 mars 2011

Ledig!

Idag är jag ledig, eller hela skolan faktiskt. Vi har utvecklingssamtals dag idag så det pågår hela dagen och då har vi inga lektioner! Jag hade mitt klockan 9 det kändes skönt att få de gjort så har man hela dagen framför sig sedan :) Jag har precis kollat på 2 st One tree hill avsnitt från säsong 8, asså jag älskar den serien den är så sjukt bra!!! Hoppas att det kommer mer säsonger av den för det vore jätte synd om detta va den sista! Sedan ska jag Becka nog åka in till stan och kolla lite det har kommit in så fina sommarkläder som man bara vill ha! Vädret idag är hur härligt som helst kan ha min skinnjacka nu, men det blåser lite kallt annars är det bra!

Humöret idag
I spend my time just thinking about you
And it's almost driving me wild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar