söndag 27 mars 2011

Fredag-Lördag-Söndag


I fredags så va jag på middag för Felicia som fyllt 18, de som då är 18 gick ut i göteborg och vi andra som inte har åldern inne fick åka hem. Som tur man har då så åkte vi hem till Frida och va där med roliga människor, vi drack, pratade och"biktade" oss haha!

Igår va det lördag och jag hade en lugn dag tills jag bestämde mig för att åka med till Hanna i vallda, vi va några tjejer som åkte dit vid 7 lite senare vid kanske 9 kom det lite killar ännu senare kom det lite mer killar och kanske några minuter efter de så kom det några till. Riktigt kul hade vi de iaf, dansade, pratade, drack lite..
Sen skulle man ju vrida fram klockan 1 timma så vi va hemma vid halv 5 i morse! Jag gick upp vid halv 10 gick ut och hjälpte mamma tills nu.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, skulle jobbat i morse men det va tävling så det slapp jag idag vilket va jätte skönt, orkar inte med småbarn idag! Kanske övningskör lite senare ikväll annars är det bara till att ladda morgondagen och resten av veckan då vi bor hos Amanda i 2 veckor för att hennes föräldrar åker till Thailand. Studiedag på fredag så vi kör all in på torsdag och fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar