lördag 12 november 2011

Suck..

Jag känner mig väldigt nere, deprimerad och vill inte alls vara med just nu. Vill bara ligga nerbäddad i sängen hela vintern.
Jag vet inte varför jag mår som jag gör nu men de e skolan, nationella prov, PA, massa jobbiga saker att tänka på och sen att vintern är här gör det inte jätte mycket bättre.

Nu ligger jag hemma i min säng och önskar att jag va med Johan då är jag iaf glad och tänker inte på så mycket annat än att jag är lycklig. Men får vara hemma och sova själv vilket jag inte är van vid, tror det påverkar att jag är deprimerad också.

Igår va jag iaf med Johan, vi gick till gymmet vid halv 3 tiden åkte hem vid 4, tog det lite lugnt busade lite och åt vid halv 8 typ. Jag va tvungen att gå upp för de kollade på fotboll där nere och jag vill ju kolla på idol så jag gick upp till Johans rum!
Hade sedan världens bästa kväll tack vare världens bästa pojkvän <3

Johan tyckte de va ballt att sugrörs plasten fastnade på hans hand och jag tyckte bilden blev ball :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar