måndag 20 juni 2011

You’ve got that smile, That only heaven can make.


Älskar dig Johan!


Måndag!

Jag har haft en väldigt tråkig måndag, inget att göra Becka åkte till småland idag och kommer hem på fredag. Johan är i Spanien med sin familj och kommer hem på söndag som jag längtar asså!
Saknar honom otroligt mycket. Jag har i stort sätt suttit och kollat på Heroes hela dagen, va och solade 30 min förut för jag måste få lite färg kände jag annars kommer jag inte kunna vara bredvid min Johan sedan när han kommer hem för han blir väldigt brun! Ja som sagt jag har verkligen fastnat för Heroes de är en jätte bra serie lite läskig och ibland förstår jag inte allt men jag får få vissa saker förklarade när J kommer hem :)
Jag ska försöka blogga hela denna veckan + att jag ska läsa körkortsteori också, men det är så jävla tråkigt men det måste göras annars blir det inget körkort...
Just nu väntar jag på att jag ska få ringa älsklingen och prata lite med honom så ska han få berätta den sjuka saken som hände innan han gick och la sig igår Har varit nyfiken hela dagen.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar