torsdag 17 februari 2011

Lovvecka!



Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg, men nu har vi februarilov, och det är snart slut. Redan torsdag tiden går så jävla snabbt. Igår så va jag på Black Pearl med tjejerna, vi åt god mat pratade och självklart så visades Barcelona matchen på tv där, det är ju en sportbar. Det va jag och becka glada över eftersom vi inte har dom kanalerna hemma! Sara, Jessica och Amanda tyckte de va mindre kul.
Johan och hans kompis Tim skulle ha spelat på "BP" men Johan har vart sjuk hela veckan och Tim ville kanske inte spela själv, men vi hade de bra ändå.
Imorgon kommer KUSIN JENNY hit, har inte träffat henne sen nyår så det blir kul vi ska hitta på massa bus, ne men vi ska ha grymt roligt sista helgen på lovet.


Johan jag älskar dig, bli frisk snart! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar